Hemma efter en sväng i stan med gänget..


Efter skolan åkte jag hem med David, vilket var trevligt.
Sen gick jag snabbis hem till honom för att hämta New Body som hade kommit.. Snyggt:).
Sen var det äta och fixa sig inför utgång med några i klassen och Jocke..
Träffade Jocke vi centralen så gick vi tillsammas till Valand, där träffade vi Therese, Carl och Emelie. Sen gick vi till Rockbaren och väntade på resten. Då kom Viktor E, Viktor A och till sist Issa hehe. Det var oki, men inte riktigt min stil. Rockbaren har inget dansgolv, vilket ja inte gillar. Måste ju dansa hehe. Men det var trevligt att vara ute med gänget, eftersom ja inte varit ute med dom någon gång.
Men nästa gång jag drar ut ska jag inte till Rock Baren.

Nu ska jag kolla runt på datorn och sen försöka sova..

Kramar Jossan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: