Hos min älskling <3


Efter att ha haft sista lektioen satt jag i redaktionen med Therese och snackade. Hon höll på med sitt projektarbete, så hjälpte henne med det och fick läsa igenom det och ge henne lite feedback. Kände mig allt duktig att vara till nytta haha. Sedan mötte David upp mig vid skolan och vi åkte hem. Yaay. Hemma hade min underbara katt Miki kommit hem från Blå Stjärnan eftersom han hade kastrerats, så han hade tratt på sig. Stackare. Nu är han helt trött. Han vill även ut, men det får han tyvärr inte. Stackaren måste vara inne i ca 10 dagar.
Hemma fixade jag tvätten och gik och handlade en snabbis med syrran.

Nu är jag hemma hos min älskling och har spelat lite. Snart blir det lite pluggning skulle ja tro. Han tvingar mig till det ju hehe... Men han är ändå underbar.
Så strax blir det pluggning, men kanske kan provosera min älskling med mys??
Vem veet??

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: