Kickad från TV:n :(


Hej och hoo.. Har haft otorligt tråkigt ikväll faktiskt. Varit helt rastlös. Varit sötsugen och så har man inget sött hemma, typiskt.. Blää... Iallafall skulle kolla på Let's Dance, vilket jag först gjorde framför tv:n, men sen skulla de andra kolla på något annat, så blev kickad.. Aja, så kan det vara. Tur att man har egen skoldator och har internet, så man kan kolla på internet.
Ja funderar på vem jag vill ska vinna Let's Dance. Tror ja hejar på Jessica :)
Får se idag vem som åker ut, spännande..

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa eller nått.
Har seriöst otroligt tråkigt, och saknar min pojkvän enormt mycket...
Vill bara ha honom vid min sida nu!!! <3

Ska kanske gå och gosa med min katt Miki istället.
När resten av familjen är otroligt tråkiga.. Blää.
Kanske blir jättesjuk av Miki, men vem bryr sig..


Miki sover :)

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooooooooooooh, jag vill träffa Miki!!!!!!!! Woho!

2011-03-12 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: