KNC !!!!


Idag vaknade jag tidigt och åt en underbar frukost, pannkakor blev det. Sen var det att packa det sista och bege sig till bussen. På centralen mötte jag resten av gänget och vi gick på tåget. Åkte tåg i ca 3 timmar innan vi var framme i Stockholm. Sov stora delar av tågresan. Sen i Stockholm tog vi tunnelbanan och åkte till Saltsjöbaden. Där mötte Kurt upp oss och körde oss upp för den långa backen :)

Sen när vi kom var med lunch, vilket var skönt, eftersom jag var otroligt hungrig.
Sen var det 3 timmar föreläsning, med en liten rast. Sen gjorde vi en övning och sen hade vi middag. Så niceee. Efter middagen slutade vi för dagen och det var skönt. Har suttit och spelat lite kort, snackat med några från Stockholm och tagit det lugnt. Några har nu gått och kollat på film, men jag och Astrid stannadde kvar i rummen och är på datorn och snackar, pluggar även lite.

Delar rum med: Emelie och Carl.
Så det ska nog bli bra.
Är otroligt trött efter en späckad dag, imon blir det nog lite bättre, efter att jag har sovit ut lite.

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: