Lördaaag och jag har varit duktigt :)


Imorse när jag vaknade vid halv 9 bestämde jag mig att gå ut och springa.
Så tog på mig bra kläder och gick ut. Det blev lite löpning och en del promenad. Orkarde inte springa hela tiden. Lite synd att det regnade, men det var härlig luft ute. Så var ute i ca en halvtimme och sen när jag kom hem var frukosten på bordet :). Yaaayy.
Så det blev frukost med familjen och nu sitter jag i rummet och ska strax kanske börja plugga. Eller ska jag först tvätta håret, eller hjälpa syrran fixa i sitt rum?? Hmm, många saker att göra idag.

Idag kommer även min pojkvän hem från Polen <3
Vilket jag ser fram emot, så på kvällen ska jag till honom.. Jippiee har ju saknat honom.

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: