Onsdag 9 Mars :)


Idag åkte jag till skolan för att plugga kemi och psykologi och lite matte.
Kunde inte komma in på internet i skolan, eftersom det var fel på det. Internet låg nere hela dagen i skolan, så man kan säga att det blev plugg. Det var inte så många i skolan, vissa var i KNC och andra hade ingen lektion, eftersom Patric är pappaledig. Men jag var duktig och pluggade i skolan och sen sent vid halv 3 hade jag min enda lektion som var filmkunskap.

På den lektionen kollade vi på film, en film av Charlie Chaplin. Flimen heter Diktatorn. Det är en komedi och huvudrollen har Charlie Chaplin och det handlar om första och andra världskriget. Filmen var mycket roligt och hela klassen skrattade oss igenom filmen. Asså Chaplin är bara så sjukt rolig. Man känner igen honom genom stumfilmer, men filmen vi kollade på idag var ljudfilm. Men Chaplin som skådespelare är bara så grym.

Hemma så gjorde min bror underbar middag, Taack.
Nu har jag duschat och känner mig otrolgit fräsch. Är lite på datorn och ska sen kolla lite på tv och sen lägga mig. Tänkte gå till skolan imon tidigt, eller vid 8 tiden och plugga massa i skolan. Men då är frågan vad jag ska plugga. Tror det blir psykologi och Kemi igen :)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: