Psyklogi plugg..


Pluggar psykologi själv eftersom min grupp inte är här.
Eller de kom precis.
Nu ska jag föröska göra lite med gruppen och se vad de säger. Har börjat skriva lite egna tankar och så vidare.

Idag är det internationella kvinnodagen och därför vill jag uppmana alla kvinnor att de är värda massa. Jag vill lyfta fram mina tjejvänner osm verkligen har hjälp mig igenom massa. Sen vill jag lyfta fram mina vänner som haft det svårt. Njut av denna dag alla kvinnor och tjejer.

Vill även säga att min pojkvän åker till Polen idag men skolan :(. Han kommer hem på lördag. Så blir utan honom några dagar nu, utan att kunna höra av mig itll honom. ska klara det.

Nu blir det psykologiplugg..
Hörs senare.

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: Emelie

Kram på dig Josefin!:)

2011-03-08 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: