Skolaaan :)


Vaknade sent idag. Kände att jag var värd det.
Tog en dusch och sen gjorde jag och syrran frukost. Åt tillsammans, det är inte ofta man vi gör det på en vardag och det är inte ofta jag börjar sent.
Iallafall satt med gruppen förrut och gjorde lite psykologi. Jag är klar med min del, så det känns bra. Visserligen var jag klart för ca 3 dagar sedan haha. Jag är allt grym ibland. Men älskar man psykologi, då gör man det. Det är det bäst ämnet jag har just nu. Love it.

Ska vara kvar i skolan ett tag till, sen blir det snabbis till stan och sen hem.
Hemma ska jag försöka plugga lite och slappa..

Idag känner jag verkligen att jag saknar David otroligt mycket.
Vill att han ska komma hem nu... :(
Imon kommer han hem, på kvällen, då ska jag verkligen vara med honom.



Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: