Solen skiner ute och jag börjar känna vårkänslan :)


Efter frukosten idag var hela familjen ute och gick. Det var riktigt härligt, var ute i ca en och en halv timma. Inte alls dåligt. Solen sken och det var inte jättekallt. Lite synd bara att det blåste. Började känna vårkänslan och vara samlad med familjen, var inte så tokigt. Sen när vi kom hem gick jag över till David för att häjlpa honom fixa lite på rummet. Storstädning haha. Jag var chef ;). Men det blev snygg faktiskt. Och det var otorligt kul att se hur mycket skit han egentligen hade :P.

Nu är jag hemma och jag och syrrna har snackat Newbody, att det hade varit smart att sälja på dansen. Inte så tokigt, så se om det blir av. Nu ska jag vila lite och senare kommer David till mig ;). Det ska bli niceeee..

Likeeee It :D

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: