Sova snart kanske??


Nu har jag kollat på tv, det blev Sveriges Mästerkockar. Tycker allt det är intressant med matlagning. Inte för att jag själv är så bra på att laga mat. Men har man en bra matlagare i familjen, då får jag aldrig chansen att visa upp mig och testa. Så när jag väl kommer flytta hemifrån då kommer jag nog bli bättre på att laga mat :)

Iallafall har även hunnit platta mitt vackra hår. Så vackert som det är haha:)
Nu ligger jag i sängen och saknar min pojkvän, vid denna tid hade jag varit hos honom idag och myst med honom, eller så hade jag prata i telefon med honom. Men det går inte just nu. Får mysa med honom på lördag när han kommer hem <3

Snart är det dax för mig att sova. Tror det är bra.
Ska till skolan tidigt imon tänkte jag.. Eller försöka vara i skolan vid 9 haha :P
Eller kanske tidigare, får se när jag orkar gå upp!!

God natt på er Alla mina Läsare.

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: