Tittar på tv :)


Efter min håltimma var det basgrupp och det var allt intressant.. Sen var det inte så mycket mer. Mina klasskompisar hade fysik, så satt med och pluggade kemi istället.
Sen åkte jag till stan för att lämna in mitt CV till ett hotell :) Yaay.
Det verkar som att jag kommer få sommarjobb hos mamma och pappa, men inget är säkert än, men håller tummarna. Hemma åt jag och sen blev jag arg för att det inte fanns semlor. Så pappa åkte och köpte till mig haha.

Nu ska jag kolla på mentalism, är helt slut och huvudet värker, det blir inget pluggande idag, bara vilande. Sen blir det sovande.

Saknar min älskade pojkvän som är i Polen :( usch...
Kan inte ens smsa honom, tragist...

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: