Va hände med pluggandet??


Det blev inget pluggande, istället gick jag ut och promenerad med mamma och pappa. Vilket var otroligt skönt. Gick upp till sjön, jävla backar säger jag bara. Trodde jag skulle dö påväg upp haha. De är jobbiga de backarna. Branta osm bara den. Tillslut kom vi upp och gick lite på sjön;) Lite kul faktiskt. Sen tillbaka hem. Var ute i ca 1 timma och 15 minuter. Inte så dåligt faktiskt. Hemma kollade jag lite på tv. Var helt död efter promenaden.

Nu har jag iallafall precis duschat och tvättat håret. LUktar otorligt gott. och känner mig otorligt fräsch. Det kan inte kännas bättre just nu. Solen skiner ute och värmen börjar titta fram.

Strax ska jag torka håret och sen blir det nog lite kemipluggning. Måste få gjort något idag gällande plugget. Ska försöka vara duktig. Hoppas på att få gå till min älskling sen om han vill då:)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: